MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI

Mudahnya Menjemput Rezeki. 


Barangkali ada antara kita yang pernah bertanya pada diri, mengapa hidup aku terus menerus berada dalam kesempitan? Aku sudah kuat berusaha malah lebih hebat berusaha daripada orang lain, namun hidupku tiada peningkatan.

Pelbagai ikhtiar sudah dilakukan untuk menjadi kaya, tetapi tidak juga menjadi.  

Apakah rezeki boleh bertambah atau berkurang?

Samalah halnya juga dengan orang yang berdoa. Rasanya sudah sekian lama berdoa, namun tidak kelihatan pun percikan harapan. Lalu terbit dari hatinya apakah rezeki boleh bertambah atau berkurang?

Pernahkah kita terdetik hal yg sama?

Kita tercari-cari jawapannya. 

Adakah cara khusus untuk menambah rezeki? 
Apakah cara mengelak rezeki daripada musnah? 
Apakah tingkah laku saya menjadi penyebabnya?


Apabila kita menyelidik Al-Quran, kita pasti menemui jawapannya. Kunci kepada pintu keluar pelbagai kesulitan sudah diberitahu. Semuanya tercatat di dalamnya. Strategi tersebut sudah terbukti sekian lama. Dan ia akan terus terbukti selama-lamanya. Dulu, kini dan selamanya.


           Sebelum itu, mari kita kita fahami dulu sifat-sifat rezeki.

  • Rezeki tidak tunduk kepada sebab-sebab yang dibuat oleh manusia.
  • Rezeki hanya tunduk atas kehendak Allah SWT
  • Allah boleh beri rezeki kepada sesiapa sahaja dengan tidak terhitung banyaknya.
  • Kehendak Allah adalah mutlak. Allah yg menambah dan mengurangi rezeki dgn kehendakNya.


Menjemput rezeki memang lebih mudah berbanding mencari rezeki. Mencari bermakna kita tidak tahu tempatnya. Justeru banyakla percubaan demi percubaan yang perlu diharungi. Sedang menjemput pula, biasanya kita sudah tahu tempatnya . kita kenal orangnya. 
Ya tinggal di jemput saja!

Mengapa dikatakan menjemput itu lebih mudah ? tentulah lebih mudah, sebab kita sudah tahu rezeki itu hanya daripada Allah. Satu-satunya pemberi rezeki hanyalah Allah.

To be continue…..



 **********************************************************************************************************

SEMINAR MINDA MAGNET REZEKI (INTENSIF)


[ TERPAKSA KAYA BERJAYA BAHAGIA DENGAN SEMINAR MMR STG ]

PENDAFTARAN DIBUKA UNTUK LOKASI TERAKHIR DI KUANTAN. DAFTAR LAJU-LAJU SEBELUM 9 JUN UNTUK DAPATKAN 50% SPECIAL EARLY BIRD DISCOUNT









SEMINAR MINDA MAGNET REZEKI (INTENSIF) yang telah dihadiri hampir 3000 orang, dan dengan izin Allah, banyak testimoni yang di luar jangkaan, menakjubkan. Seminar TERAKHIR sebelum Ramadan dan Raya. Iya, ajaib pada akal logik manusia, tapi segalanya mudah bagi Allah.

Apa istimewanya Seminar Intensif  MindaMagnetRezeki sehingga selalunya terlajak penuh?


>> DR KAMESAH OMAR, Pemilik Klinik Persendirian, Kajang <<

"MMR?? banyaaaak dah seminar yg sy hadiri tapi MMR sgt UNIK, satu seminar yg PADAT, SIMPLE, BERKESAN, MUDAH hanya spent 8jam bukan beratus2 jam/berhari2 mcm yg sy pernah attend before, yet very very cheap & yet very very EFFECTIVE!!! Yang buat & amal je DAPAT! BESTnyaaa... Nak bagitau- sy baru je dapat 1 lagi yg sy wish dlm WISH CARD!! Alhamdulillah! Syukur! Mengapa sy beriya-iya promote kat kawan2 sy walaupun mereka dah millionaire ke seminar ini?? Sesungguhnya 'Kebahagiaan' tidak dapat dibeli dengan wang ringgit..."


>>INTAN DIANA ROSLAN, Pegawai Bank, Johor Bahru<<

"Seminar yang sy akan datang 'recharge' setiap kali di adakan! Banyak sungguh yg kami dah dapat, terasa rezeki datang dr semua arah... terima kasih Ya Allah. Antaranya - Bermula dr 2hari selepas attend seminar MMR, suami yg dah beberapa tahun kerja berjauhan dapat offer kerja berdekatan keluarga dengan gaji double!! Duit berlebihan di akaun bank (lebih 10K dlm beberapa transaction) tnpa diketahui dari mana datangnya! Di saat rakan2 lain stress kerana kenaikan gaji hnya 3%, alhamdulillah sy naik pangkat, dpt offer dari bank lain, 'counter offer' dan akhirnya gaji naik 50%!!"
 


>>Dr ELMY JOHANA, Pensyarah, Batu Pahat<<

"Semua orang maklum betapa stressnya nak menghabiskan pengajian PhD, lagi-lagi engineering.. Sy merupakan pengamal tegar teknik2 MMR..Alhamdulillah pengajian sy selesai dengan jayanya dalam waktu ditentukan pihak Universiti dan dalam masa yang sama, banyak juga benda lain Allah izinkan selesai contohnya capai pangkat tertinggi dalam biz, memandu BMW 5 series, memenangi beberapa pingat emas & anugerah di pertandingan penyelidikan, setiap tahun keluar negara membentang kertas kerja, anak-anak teratur dan belum sempat konvo rumah banglo idaman dah siap... Syukur ya Allah...."


>>NORASKEEN HAMZAH, Pemilik Franchaise SUBWAY, BIG APPLE & BREADTIES, 

Kuala Lumpur<<

"Selepas menghadiri Seminar MMR, Business memang ketara improve. Bulan Mar adalah ‘dry month’ untuk sales kedai2 kami. Tapi, salah 1 outlet saya cecah lebih 5 angka sales pd 1 hari ni. ~biasanya nak cecah 5 angka ni happen pun dlm cuti sekolah/peak season jer. Dan kami mula dpt few bulk orders, mmg sales kedai2 improve. Wow! Alhamdulillah.. Peluang business lain pun bertambah...Kamal (suami) excited, "babe..keep on request..your aura positif tengah power ni.

Ilmu dalam MMR ini bawa byk perubahan dlm diri sy. Kalau dlu sy selalu berfikiran –ve, tp skrg tidak lg. Rezeki dtg melimpah ruah. Dgn ilmu ni, ape yg kita nk pasti dpt... inshaaAllah. Dan sy rasa mmg patut sy share. Nk tau lbh lanjut kena dtg, mmg dahsyattttttt……… Terima kasih Ya Allah atas rezeki ini."

....dan banyak lagi testimoni yang menakjubkan dengan izin Allah. 




Kami kongsikan teknik-teknik yang TERUJI DAN TERBUKTI untuk menjemput energy rezeki supaya suka datang dan melekat2 pada kita, dengan izin Allah. Menjemput rezeki lebih mudah daripada mencari rezeki.


✔ berdoa dgn cara, bahasa & masa yg tepat supaya permintaan kita cepat di'layan' olehNya 
✔ Anda 'terpaksa' naik pangkat 
✔ 'terpaksa' lebih bahagia dlm rumahtangga - pasangan sentiasa menjaga hati kita (BESTnyerrr) 
✔ 'terpaksa' dapat anak2 yang baik dan boleh belajar tanpa pengawasan ✔'terpaksa' di sukai oleh orang sekeliling 
✔ biz sedia ada terpaksa 'boom' 
✔ kita akan merasa tenang dan bahagia dan yg paling penting dapat menutup kebocoran wang... dan banyak lagi!!





Tempat sangat-sangat TERHAD dan biasanya cepat penuh ( whatsapp 014 3737374 untuk info )
UPGRADE ILMU, LUASKAN REZEKIMU.
Moga rezeki deras melimpah bertingkek-tingkek.

MindaMagnetRezeki dibawakan khas oleh,
STG Mastermind , STG Event Management.



Sharing With Sayang

♡MiraMegha♡ 

whatsapp : 014 3737374
Projek STG



AddValueTo-OtherPeoplesLives




No comments