Kenapa Happy??? Macamne nak Happy??? HAPPY pun kene belajar sbb Happy REZEKI dtg melekat2....

Assalammualaikum . Selamat malam ya taulan :))

Malam ni saya nak cerita dan sentuh sediiiikit tentang  "Seminar Minda Magnet Rezeki" .  MINDA tu kita semua punya . Kita ada minda. Tapi persoalan nya Minda mengawal kita. Atau kita mengawal minda? MAGNET pula kita semua tahu, sesuatu yg menarik. yang boleh menarik. MINDA Magnet, apakah yg minda kita boleh tarik? Yang baik atau sebaliknya? Minda Magnet Rezeki. Adakah minda kita ni magnet kepada rezeki?? atau sebaliknya. menjemput rezeki itu adalah lebih mudah daripada mencari rezeki. Itu yg akan di ajar dlm MMR. 

SEMINAR MMR STG
APA MINDA KITA TARIK??
 Okay , kejap lagi sy akan kongsikan sedikit apa ilmu yg sy sedut dalam Seminar Minda Magnet Rezeki ( MMR) ni. Hari ni sy hadir ke preview seminar mmr di kota kinabalu. Preview ni adalah warm up kepada MMR yg sebenar. Termasuk yg akan dtg, ini adalah MMR yg ke3 di Kota Kinabalu, Sabah. Orang sabah memang hebat dan gemar ambil peluang. Syabas. 


Memang solute dgn org Sabah! Diorang ni memang sngt positif terhadap ilmu2 yg bgi lgi luaskn rezeki selain nak tambah ilmu utk tingkatkn kredabiliti diri. 



SEMINAR MMR STG
PREVIEW SEMINAR MMR, STG - KOTA KINABALU  08/12/13

Manakan boleh tahan nak belajar teknik;


1. Doa yg di LAYAN PANTAS oleh ALLAH
2. Doa pd waktu yg tepat ( mesin ATM ALLAH di buka)
3. Energy rezeki dtg melekat2 kpd kita
4. Sebut jer dapt!
5. Fikir jer jadi!
6. Suami/isteri hari2 trpaksa berkasih sayang & brcinta stiap hari.
7. Magnet duit


Dan banyakk lgi termasuklah hidup tenang & teratur jerr.

Okay antara tips yg dikongsi oleh mentor Ariffin tadi ialah, Kuasa Keprihatinan. ( Concern )
apa maksudnya tu, okay senang jer, prihatin atau concern. Apa yg banyak kita concern? Kuasa Minda kita senang sahaja sebenarnya, Apa yg kita fokus itu yg kita tarik. Andaikata kita fokus pada masalah, maka kita menarik masalah. "what i focus on - it expand "

Kita fokus pada MASALAH! pasti akan tarik masalah ! Oleh itu kita kena tahu apa yang kita fokus, kita kena tahu apa yang kita nak. Itulah Kuasa Concern. 

Ini adalah salah satu yg diajar dalam seminar MMR. Dan ada banyakkk lagi sebenarnya. Bila anda hadir , anda baru tahu sebenarnya kuasa minda kita yg sgt besar. 

Setelah ramai yang mengikuti preview MMR tadi di Shang Ri la Kota Kinabalu, akhirnya mentor buat keputusan untuk adakan Full MMR pada 18 Januari 2013. Teruja. Ramai yang teruja. 




Kat sebelah sy ni , My Mentor, kak NN, Multi - Millionaire uuolls. Sgt humble. Ya Allah la.... Syukur ditemukan dgn insan hebat berjaya ni. Serius, Alhamdulillah. Andai Allah tak bagi peluang ni, sy takkan dpt kenal dia. dah beberapa kali berjumpa, walau dia kat JB tapi kami still boleh coaching dari talian. Takde masalah langsung kan, perniagaan online sekarang. 

Kak NN juga merupakan orang yang akan kongsi tips-tips dalam MMR. Kak NN ni terer sgt dengan 'mandrem jampi untuk produk-produk '  erkkk apa maksudnya tu? Maksudnya dia sgt pakar dalam produk, dia akan share tips macamana nak buat pelanggan terliu-liur nak beli produk kita. haha. true. thats it. dia kan share mcm mana pelanggan yg minta kita jual produk kat dorang. kak NN memang sgt terer bab ni. 
jadi beliau akan kongsikan dalam slot khas beliau di Seminar MMR.


Paling latest sy dengar Seminar MMR akan diadakan pada 18 Januari 2013. Ini yang full seminar, selama 2 hari. Esok sy akan update dengan lebih jelas lagi, tapi yg personal nak tahu. Boleh  hubungi saya. 

Till then, GOODnite. Assalammualaikum 

SmartPreneur MiraMegha (Projek STG)
Pakar Runding Kesihatan & Kecantikan Anda
Kesihatan Adalah Kekayaan Sebenar
Dream Big, Start Small





No comments