sihat semudah TIDUR atas BVSM

BUKAN OMONG KOSONG !!

+ SEMBILAN orang mengatakan tidur lebih berkualiti( Saya setuju )
+ TUJUH orang gembira sakit badan hilang ( saya setuju )
+ TIGA orang bersyukur bangun lebih awal boleh mendirikan shalat Tahajud
( paling saya setuju )
+ saya setuju sebab itu juga saya rasaa  #Alhamdulillah. Sejak guna bvsm, baru prasan dah x pergi massage di spa. Itu satu daripadanya, belom part yg tersirat lagi :))

Ramai bersyukur, setelah tidur di atas lapik tilam BVSM

| KHASIAT SELIMUT AJAIB BVSM |

1. Menggalakkan peredaran darah
2. Memperkuat fungsi jantung
3. Meningkatkan kadar merabolisme dan sistem imun
4. Meningkatkan aura tubuh badan
5. Menstabilkan emosi dan tekanan
6. Mengurangkan kesan radioaktif
7. Menjimatkan minyak kereta

| KEISTIMEWAAN SELIMUT AJAIB BVSM |

= Mengandung garam laut dalam Korea
= Dan di suntikkan sinar dhuha ( Vitamin D )
= Tekhnologi Velocity
= Tidur 30 minit sama dengan yoga 15 tahun

Kenapa Perlu DPTKAN BVSM dari saya?

+ Pos Percuma walau ke mana ( worth RM30 )
+ KONSULTANSI percuma, sampai anda puas hati dgn tahap kesihatan.
In Sha Allah.
+ Dan paling pentinng akan sy ajar cara doa utk menggunakan bvsm dgn lebih efektif.
+ Kini dah ada *ansuran mudah.





Sharing With Sayang
♡MiraMegha♡ 

whatsapp : 014 3737374

Projek STG
AddValueTo-OtherPeoplesLives



No comments